اخبار روز

بروز ترین اخبار

اخبار روز

بروز ترین اخبار

چند خبر کوتاه

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ب.ظ

♦️ واکنش روابط عمومی وزارت صمت به اظهارات معاون وزیر ارشاد


🔹 پس از گروه بندی جدید کالایی طبق ابلاغیه جناب آقای دکتر شریعتمداری، وزیر محترم ارشاد متولی حوزه کاغذ شدند و تا کنون پس از تایید وزارت ارشاد اقدام به تایید ثبت سفارش کاغذ شده و ادعای نامه برای عدم دخالت ارشاد مطلبی خلاف واقع است.


🔹 فراموش شده که صفهای چند کیلومتری برای دریافت ارز دولتی در وزارت صمت تشکیل می‌شد و منقدین امروز تخصیص ارز، آن روزها فشار می‌آوردند که چرا با درخواستها موافقت نمی‌شود و ارز اختصاص پیدا نمی‌کند. 

🔹 باید پذیرفت آنروز اگر وزارت صمت در مقابل فشارها کوتاه می‌آمد بجای حدود ده میلیارد دلار ارز تامین شده امروز ده‌ها میلیارد دلار ارز مصرف شده بود.


🔹 در مقابل اتهام دخالت وزارت صمت، درخواست چوب و کاغذ مازندران برای واردات کاغذ و نه تولید! بررسی شد و در ۲۰۰۰۰تن واردات درخواستی به ازاء هر تن ۱۰۰ یورو اضافه قیمت اظهار که با موافقت معاون مطبوعاتی ارشاد به وزارت صمت ارجاع شده بود و پس از بررسی و تایید مدیرکل مطبوعات داخلی نسبت به این تخلف، درخواست پذیرفته نشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۶
قاسم هک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی